هیأت الزهرا

به اذن حضرت مادر(س)

 

دریافت لایه باز طرح

نظرات  (۹)

سلام. خسته نباشید. فقط جهت یاد آوری و دلسوزی.
لطفا رجوع کنید به صحبتهای آقا در مورد بالا پریدن و به قولی هروله کردن بیش از حد. تذکر دادن. لطفا ببینید.
پاسخ:
سلام 
دوستان عزیزی که پیرامون مسائل مربوط به نوع عزاداری منتقد یا دچار شبهه هستند لطفا حضورا به برادر امیر مصلح مسئول (مسئول فرهنگی هیات) مراجعه نمایند.
یاس شکسته

روزی از یک کوچه،  می‌کردم عبور

همره من، مادری ، خوب و صبور

بچه بودم، غرق در شور و سرور

کوچک، اما غیرتی و پر غرور

طفل بودم ، پر زنور سرمدی

در شجاعت، حیدری و احمدی

شاد بودم،غرق در رویای خویش

فکر مادر بودم  و بابای خویش

مادرم، خورشید عالم تاب بود

شرمگین پیش رخش، مهتاب بود

مادرم، سرشار مهر مادری

در رشادت، مثل حیدر، حیدری

او که پر مهر و پر از احساس بود

صورتش چون برگ گل، حساس بود

ناگهان، در کوچه دید آن مرد را

گوئیا حس کرده، رنج و درد را

مرد آمد، چادر مادر کشید

وای، مادر، طعم سیلی را چشید

کوچه را دیدم، که پر خون گشته بود

صورت مادر، چه گلگون گشته بود

خوب دیدم، مادرم افتاده بود

دست روی صورتش بنهاده بود

مادرم، گویی که گوشش پاره شد

وای مادر جان، حسن بیچاره شد

خاستم سیلی زنم، نامرد را

مردِ  نامردِ  بیابان گرد را

طفل هستم، زور من بسیار نیست

مانعی بر سیلی دیوار نیست

مادرم، چشمان خود را بسته بود

ساقه گل، از کمر بشکسته بود

گفت مادر جان، دو چشمم تار شد

علتش، آن سیلی و دیوار شد

او که دستش بود روی شانه ام

گفت مادر جان ببر تا خانه ام

من خودم دیدم که تا بابا رسید

مادرم چادر به روی خود کشید

*************

وای، از روزی که بابا خسته بود

من خودم دیدم که دستش بسته بود

بغض دشمن از علی بسیار بود

مادرم، تنها، پدر را یار بود

لشکر از یک سو علی را می‌کشید

مادرم، تنها ولی را می کشید

من خودم دیدم که بازویش شکست

مادرم بر روی خاک غم نشست

**************

دیگر از دیوار و در چیزی نگو

زینب و چشمان تر چیزی نگو

من خودم دیدم که پهلویش شکست

میخ در بر سینه مادر، نشست

مادر من دست بر دیوار داشت

زخمهایی در بدن بسیار داشت

وای مادر قد کمانی گشته ای

زرد چون برگِ خزانی گشته ای

*************

مادر زیبای من، رفته به خواب

حال بابا، از چه رو گشته خراب؟

من خودم دیدم علی شد نا امید

تا که وقت رفتن زهرا رسید

گفت زهرا جان دلم غوغا شده

رفتی و بی تو علی تنها شده

رفتی و آخر علی بی یار شد

رفتی و تنها و بی غم خوار شد

فکر زینب نیستی؟ فکر حسن؟

یا حسینت کشته گردد بی کفن؟

صبح رفتم، حال دیگر شد غروب

آمدم، گفتم که زهرا گشته خوب

************

وقت غسل مادرم بی‌تاب شد

گریه کرد و قطره قطره آب شد

چون که پهلویِ گلش بشکسته دید

زخمهایی در تنش بنشسته دید

گفت زهرا جا علی بیگانه بود؟

بال و پر بشکسته ای در خا نه بود

گفت ای یاسم، کبود و پرپری

رفتی و، من ماندم و بی یاوری

من خودم دیدم علی بی یار بود

فکر سیلی و در و دیوار بود

*************

یوسف زهرا دل من در تب است

فکر زهرا و علی و آن شب است

ای گل زهرا جهان را چاره ای

مرهمی بر قلب صد جا پاره ای

جمعه ای آمد ولی تو نیستی

ای گل نرگس کجا با کیستی؟

۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۳ هیات حبان النبی
اجرتون با خانمحضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) وبه بسیار زیبایی بود به ما هم سر بزنید
۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۲ حب الحسین هویتنا
سلام علیکم
ضمن تشکر از بزم باصفای شما پیشنهادی در رابطه با کانال تلگرام هیات دارم و اون اینکه فایلهای صوتی و تصویری ای ک در وبلاگ قرار میدید اگر در کانال هم قرار بدید کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت - یک جسارت دیگه هم داشتم و اون اینکه برخی مطالب کانال ارتباطی ب هیات نداره و نوعی پراکندگی بین مطالب کانال هستش
عذر بنده رو بپذیرید  - 
پاسخ:
باسلام خدمت شما هم هیاتی عزیز
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام و عرض تشکر از نظر و پیشنهاد دلسوزانه شما
باید به عرض برسونیم با توجه به داشتن جامعیت بیشتر سایت نسبت به شبکه های اجتماعی برای مدعوین هیات که بعضا قبل از حضور برای شناختن هیات بهش سر میزنند
و با توجه به اینکه اگر کلیه فایلها در کانال بارگذاری بشه، عملا سایت بدون بازدید و تعطیل خواهد شد
این ابزار شناخت هیات برای مدعوینی که برای اولین بار تشریف میارن از دست میره
اما سعی خواهد شد از هر مراسم لااقل یک فایل برگزیده در کانال قرار بگیره
در مورد مطالب متنوع و بعضا غیر مرتبط در کانال هم باید به عرض برسونیم هدف تشکیل کانال هیئت الزهرا بیش از اون که اطلاع رسانی جلسات هیات باشه، ایجاد کانالی متنوع، فرهنگی و اعتقادی منطبق با روحیه و خواست جوونای هیات هست
لذا دلیل بارگذاری پستهای مختلف اینه که بحمدلله با توجه به آمار بازدید نسبت به کانال های مشابه در منطقه، به نظر میرسه این مهم تا حدودی محقق شده

بازم منتظر نظرات و راهنمایی های شما هستیم
عزاداریاتون قبول
یاعلی
۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۷ امیر امیران
سلاام
خدا قوت
دوستان واقعا دستتون درد نکنه بابت اینکه فایل لایه باز پوستر های تبلیغاتی رو در اختیار میگذارید یک خواهشی که از خدمتتون داشتم این بود که ای کاش فونت های مربوط به هر پوستر هم در کنارش جهت دانلود قراار میدادید
سایتون مستدام
اجرتون با بی بی زینب
یا علی
پاسخ:
سلام ان شا الله
خواستم یک تشکر ویژه داشته باشم از آقای فلاحی عزیز
ممنون
یاعلی
ممنون اجرتان با حضرت فاطمه زهرا
۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۴۴ سید جواد اکبری
با عرض سلام و تبریک اعیاد شعبانیه

الان سه سال از آشنایی بنده با سایت شما میگذرد و از طرح های بسیار عالی شما استفاده میکنم جهت هیئت جوانان محمدرسول الله(ص) مشهد مقدس. از ابتدای سال 98 طرح هایی که در صفحه اول قرار میگیرد را برای دانلود انتخاب میکنم داخل قسمت دانلود مشاهده نمیکنم و امکان بهره برداری نیست خواهشمند است راهنمایی بفرمائید. بسیار سپاسگذارم.
پاسخ:
سلام،طراح هیات تغییر کرده است و ان شاالله تا چند مراسم آینده طبق روال سابق طرح ها بارگزاری میشوند

سلام خدا به شما خیر بده ان شااله ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پیچک